Onze leerlingen, directie en leerkrachten verwelkomen je graag in ons lesrestaurant Den Expert. De leerlingen horeca van de kwalificatiefase verzorgen de keuken- en zaaldienst. Zo leren zij in een realistische omgeving technieken, attitudes en vakkennis aan.

Onze lunch voor 25 €

Op donderdagmiddagen serveren wij een lunch voor 25 euro bestaande uit een:

• amuse
  • voorgerecht
  • hoofdgerecht
  • dessert.

De dranken zijn supplementair te betalen.

De Leerexpert Schotensesteenweg 252 OV3: les in de restaurantzaal

Reserveren in ons restaurant

Je kan enkel komen lunchen na reservatie. Je reservatie is pas definitief nadat je een bevestiging hebt ontvangen!

Wil je annuleren? Doe dit zo snel mogelijk en ten laatste vóór maandag 12u00 via het annulatieformulier. Als je niet annuleerde en niet komt opdagen, zijn wij genoodzaakt je de prijs van het menu (25 €) aan te rekenen.

Wanneer de lunch volzet is of onvoorzien niet kan doorgaan, brengen wij je tijdig op de hoogte.

De Leerexpert Schotensesteenweg 252 OV3: kookles in restaurantkeuken

Jouw restaurantbezoek praktisch

Hou rekening met de volgende zaken als je komt lunchen in ons restaurant:

• we verwachten wij je om 12 uur stipt.
  • We vragen je om het restaurant om 14.30 uur ten laatste te verlaten. Zo komen de andere lessen niet in het gedrang
  • Het restaurant is gelegen op de 1ste verdieping van onze school.

Heb je vragen in verband met allergenen en bereidingen? Contacteer ilya.neutjens@so.antwerpen.be.
De menu's zijn steeds onder voorbehoud. Wij werken met dagverse producten.

Cadeaubon voor Den Expert kopen?

Wil je graag iemand verrassen met een cadeaubon voor ons restaurant Den Expert? Contacteer ons dan via de knop hieronder en wij doen het nodige!

De Leerexpert Schotensesteenweg 252 OV3: meisje legt broodjes op tafel in lesrestaurant

Donderdag 18 april 2024

Burrata met gekonfijte tomaten, gebakken gamba en schaaldierenjus

Gebakken zalm- Chinese kool- zoetzure groentjes- gebakken rijst